torsdag, februari 23, 2017

Hej då Willys i Märsta



Trist att behöva lämna er då ni har en hel del positiva inslag i er verksamhet: En härlig grönsaksavdelning, kött som är bra, personal som är trevliga etc etc. Men...när ni låter era kunder stå i långa köer utan att göra någonting åt det måste jag själv ta tag i saken. Min tid är också pengar - precis som er.
I dag stod jag i kiosk-kön i 18 minuter innan det blev min tur. Inte precis det man vill göra efter en lång arbetsdag. Ni måste väl själva förstå att köer är det sista man vill ha som konsument. Er stackars kassapersonal får säkert höra från fler än mig vad vi kunder tycker.
Ni har konkurrenter i kommunen - i fortsättningen handlar jag min mat där i stället. Tyvärr måste jag betala 57 öre mer per liter mjölk, men det får det vara värt.
Kan tilläggas att jag hört av mig flera gånger till er angående ert kassasystem. Ni har svarat med kommentarer som t ex: "Vi värnar om er kunder och tar till oss av era kommentarer". Jaha, det har inte jag märkt i alla fall.
Tack för den här tiden,

Eva

Inga kommentarer: