måndag, maj 14, 2012

Kurser för män

Folkhögskolan fristående kurser för män HT- 12
Kurs 1

Hur man fyller på ispåsar
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder..
950:-

Kurs 2

WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp
1500:-

Kurs 3

Är d
et möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering?
Och hur lägga ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar
2000:-

Kurs 4

Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.
2500:-

Kurs 5

Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna
istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum
1900:-

Kurs 6

Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband
4000:- begränsade platser!!

Kurs 7

Våga fråga efter vägen när du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.
1500:-

Kurs 8

Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator
7500:- obegränsat antal.

Kurs 9

Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel
1900:-

Kurs 10

Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.
500:-



Alla anmälningar är bindande

obegränsat antal.

4 kommentarer:

Realisten sa...

Hahaha. Underbart. Fast ärligt talat...kurs 5, 7 och 10 skulle jag själv behöva delta i.

Fru Venus sa...

HA HA HA HA!! Klockrent! Går det att printa ut? :-)

Lisbeth sa...

Eftersom jag tänker anmäla min sambo till kurs 5 Undrar jag nu när sista anmälningsdag är.
Min mailadress är:..........
Tack på förhand

Anonym sa...

Oj oj min man skulle nog aldrig komma hem något mer. livslångt lärande...