måndag, april 23, 2012

Den här bloggposten vaccinerar 95 barn

Jag gör som många andra bloggare gjort. Jag tillägnar det här inlägget UNICEF som samarbetar med Apoteket Hjärtat.


Den här bloggposten gör nämligen inte bara fler människor uppmärksamma på
UNICEF och deras viktiga arbete för barn. Den gör dessutom att 95 barn vaccineras mot stelkramp runt om i världen. Hur då? Jo, för att om jag skriver om detta lovar Apoteket Hjärtat att skänka vaccinet.
Normalt brukar jag inte blogga för att göra reklam för företag. Men om Apoteket Hjärtat blir kända tack vare att barnen får vaccin, ja då kan även jag blogga om det. Hoppas vi får se en redovisning av arbetet med att vaccinera barn.

Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 st stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial på
unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj. Foto: © UNICEF/Asselin

Inga kommentarer: