onsdag, december 28, 2011

Några saker

Några saker...

• Har ni sett Nigerias president? Det är han som ev. kan benåda svenskarna som sitter fängslade där. Hujedamig, säger jag bara.

• Kan man byta telefon mitt i ett abonnemang när man har Tre?

• Jag är ledig nästa vecka!

• Jag avskyr blåst.

• Carema har inte nappat på min logo jag gjorde åt dem för ett tag sedan.

• Det går att plocka kantareller nu i december.

• Jon Skolmen (han norsken i Sällskapsresan) är 71 år.

• I kväll ska jag åka och köpa mig en ny vinterjacka.

...var bara det

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Tänk vad några saker kan förgylla min dag :-)
Fattar inte att han är 71!?
Kram

Hoffmans Design sa...

Du är rolig, HAHAAH Ha nu en kanon nyår du med. Kram Hoffmansdesign

Lisbeth sa...

Inte många hästar hemma hos mig. En sak har jag i alla fall uppmärksammat: Kantarellerna. Hujeda mig I juli plockade vi de sista och ingen syns här i snötäcket