måndag, april 04, 2011

Man är ju omtyckt då!

Titta vad jag fått - en Award! Tack tack snälla "Kluringen!"



Den går ut på att man ska ge Awarden till 5 bloggar man gillar och som har färre än 100 följare. På så sätt uppmärksammas dom och det blir lättare att upptäcka dessa. Och då väljer jag att ge denna till följande fem:

Baronessan - faktiskt min älsklingsbaronessa!

Fru Gårman - rolig bloggare som nästan skrämde livet ur mig härom dagen!

Fru Venus - I'll say no more!

Snuskebassa - Kolla in hennes blogg - ritar som en hel konstnär

och sist men definitivt inte minst

Gafflan - Lättläst dam som alltid har bra saker att säga!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis!!

Osloskånskan sa...

Grattis Snuppa! Det är mycket välförtjänat!

Fru Gårman sa...

Grattis till dig och tack! Ska uppmärksamma awarden hos mig senare!

Marie sa...

Grattis till awarden
Kram

Dehäreja sa...

Grattis Tantaluran!

Fru Venus sa...

Grattis min favorit Tantalura ;-) och TACK! Nattikram

Jenny sa...

Vassego! Du är väl värd den, tycker jag!

Kram, Jenny...kluringen