onsdag, mars 25, 2009

Utmaning

Den här utmaningen kom i min mail nyss. Den passar ju bra att lägga ut på bloggen!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Det är en bild på en frostig ölflaska på den sidan.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min mörkblå kaffemugg.

3. Vad såg du senast på TV?
Helena Bergström som släktforskade. Rätt intressant program.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Tja…………kanske 12 minuter över 1. (Den var 13.10!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Webradion

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
På lunchen. Stod mot husväggen och solade!

7. Vad gjorde du på innan du började med denna undersökning?
Kopierade datafiler och bytte namn på dem.

8. Vad finns på din "Att Göra Lista" idag?
Jobba klart, köpa present, gå på kvällsmöte i HSB.

9. Vad heter den andra orten du bott på i ditt liv?
Kimsta.

10. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Att jag har ett extraknäck den här månaden – jag städvikarierar!

11. Bonusar (tyck med högst 8 ord)?
Man blir hopplöst uppgiven av tupparnas ryggdunkningar.

12. Vilka lämnar du utmaningen vidare till?
Jag lämnar till: Baronessan och Mamsen!

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Städvikarierar?
Nu har jag antagit utmaningen.

Anonym sa...

Ja, jag städar upp efter bastare!